10/9/08

Dels diaris: Els indispensables

En un dels últims exemplars de Rockdelux es recollia la notícia de la classificació final, coneguda el passat 4 de juliol, de la celebració del 'Día de los Independientes', en què Radio 3, RTVE.es i la UFI van triar els millors temes de la música independient a Espanya. Aquest és el resultat definitiu. Per cert, els tercers eren uns autèntics desconeguts per a mi; però la guanyadora és una obra mestra del Twee pop, i no només nacional. Me n'alegro per LBV, la banda d'indie pop espanyol que m'ha fet més feliç.


#3 Vetusta Morla - Copenhague


#2 La Casa Azul - La Revolucion Sexual


#1 La buena vida - Qué nos va a pasar

6 comentaris:

Arnau Sabaté ha dit...

tothom parla sobre vetusta morla, jo encara no els he sentit pero els aniré a veure al BAM a veure que tal en directe. Kopwalski diu que estan bé. D'altra banda, La Casa Azul tot i ser lo més mainstrem s'ha de reconeixer que es temazo, i el directe és brutal!! LBV al primavera club, interpretant soidemersol!

malcombowie ha dit...

gràcies pel teu comentari arnau; per cert, n'hi ha un d'un amic teu al post anterior. I m'apunto això de LBV al primavera club, són molt bones notícies

Jordi Llavina ha dit...

Un dia, al Diario Pop, em sembla que era, van entrevistar els Vetusta Morla. El nom em va fer molta gràcia. Ja em van semblar molt bons. Però com els Buena Vida (o els Le Mans --tray with Saudade--), pocos, chaval!

malcombowie ha dit...

doncs ja que hi som, algú sap què vol dir el nom d'aquest grup? ja sabem que vetusta és oviedo, o qualsevol altra ciutat de costums rancis, però vetusta morla?

Anònim ha dit...

Vetusta Morla es por la vieja tortuga Morla de La Historia Interminable :)

Siento no poder escribir en catalán!

Un saludo

malcombowie ha dit...

Gràcies pel teu comentari, anòmim, i benvingut a Newton Town