30/10/08

Vídeo musical | Julie Ocean

Encara ara no sé com vaig anar a parar per primer cop a aquest vídeo, i això que no han passat pas tants dies. En aquests moments, l'únic que recordo és que gràcies al blog Lazer Guided Melodies ("Pop, but not popular") ja he sentit el disc sencer, que Power Pop Action! ha seleccionat com el millor d'aquest mes. També puc afegir que són de Washington D.C., que a mi em recorden el pop vitaminat dels Weezer, i que a l'estiu Pitchfork els va concedir un notable.

El tema pertany al seu primer i únic àlbum (Long Gone and Nearly There; Transit of Venus, 2008) que, la veritat sigui dita, probablement mereixi algunes audicions més atentes per la meva part perquè no m'ha acabat de fer el pes del tot. Però una altra cosa molt diferent és Bright Idea, una llaminadura pop que jo trobo fabulosa, i que amb els seus aaahhhh i uuuhhhh i l'acompanyament de les mans picant assalta la meva fortalesa i derrota les meves defenses en l'escàs minut i mig que dura. Crec honestament que Espiral Sounds hauria de començar a pensar en incorporar-la al seu set list.


Julie Ocean - Long Gone and Nearly There - Bright Idea