29/4/09

Els Trons

Fa una estona llegia el blog 'la escuela moderna' de Kiko Amat i m'he quedat al tercer paràgraf del darrer post, d'aquí no he pogut passar. La raó és que anomena un grup català que s'anomenen 'els trons' i per una raó desconeguda m'han cridat l'atenció, he visitat el seu myspace i ja és la cinquena vegada que escolto en "repeat" les cinc covers que tenen penjades al seu myspace, i això no m'acostuma a passar.

Copypaste directe del blog:
"ELS TRONS, una banda de 60's-garage-punk-del-bueno pero que además ha incorporado la óptica catalana sixties que popularizó el sello Concèntric y traduce al catalán -como hacían entonces Els Bonds, Els Dracs, etc- sus adaptaciones endiabladamente groovy de Seeds, Squires y Music Machine. "

Això és el que hi ha. Si, ho se, són versions i tot el que vulgueu, però son refotudament bons. Trobo que no ha de ser gens fàcil adaptar clàssics del garatge al català, sense perdre una ni una mica de força. Per ara identifico 'Un noi del carrer' (I ain't no miracle worker) de Chocolate Watch Band, 'Em trobarás a faltar' (you're gonna miss me) de 13th floor elevator i 'El que queda de mi' (The people in me) de the Music Machine. Si coneixeu les altres deixeu un missatget aquí sota.

En un forum llegeixo que hi ha ex-membres de 'los selenitas' entre els membres, hòstia, devia fer deu anys que no sentia anomenar aquest grup.

2 comentaris:

Arnau Sabaté ha dit...

m'encantaaa!!!!!

Anònim ha dit...

corro com el vent és una versió de Are you gonna be there (at the love-in) de chocolate watchband