26/5/09

Els Xocs - Els Xocs [1966]




Atenció a la següent referència, jo la trobo particularment interessant. Tot l'e.p. sencer em resulta d'una coherència sonora molt ben portada. Sembla tenir el so més garatge de tots els que he sentit fins ara editats per Concèntric. És curiós però que sigui un grup de qui pràcticament ningú en recorda informació. 'Els Xocs' van ser un grup efímer amb una sola referència publicada, aquesta. Kiko Amat, en un artícle al suplement Culturas de la Vanguardia datat el 2004 afirma que el nom els el va posar Josep Mª Espinàs. Podeu llegir aquest article tot clicant la imatge que us deixo aquí a l'esquerra.

Fantàstiques les versions que proposen, totes elles. Aquí en teniu el llistat:

1-Plora per ells (Piangi con me) Mogol- Shapiro
2-Més enllà (Milk cow blues) J. Estes
3-Els bons temps, on han anat ? (Where have all the times gone ?) R. Davies
4-Tot negre (Pain’t it black) Jagger- Richard

+ info

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs que dir per a mi és uns dels millors grups els xocs.
Amés em toca de ben aprop sóc filla d'un dels intrgrant del grup,el Jordi que és l bateria.
Així que em fa una il.lusió poder escoltar de nou aquestes cançons que van omplir la meva infáncia.

Jordi Sabaté ha dit...

Vaja, quina sorpresa. Moltísssimes gràcies pel comentai. Jo també crec que els Xocs eren un grup fantàstic, dels millors de per aquí i sobretot dels pocs que gosaven fer aquesta música, avançats al seu temps. Si disposes de qualsevol mena d'informació adicional estaria encantat de poder publicar-la, sembla que n'hi ha molt poqueta arreu. Gràcies.