14/6/08

Dels blogs: Un glop de blog

Us deixo la mostra d'un parell de blogs que em sembla que mereixen ser destacats. Del primer en vaig saber per primer cop a La Vanguardia. Es tracta d' Un glop de blog, del dibuixant i animador Susipop. Jo no en sé res de la part tècnica de l'ofici de ninotaire, però ell diu que fa les seves il·lustracions directament amb retolador negre, per mandra perquè és el mètode més ràpid, i que l'ordinador només el fa servir per acabar de retocar els dibuixos o per fer animació. Tot i que, efectivament, amb la màquina sembla que hi té una relació difícil, no en nega la seva utilitat com a eina de treball. Afirma que dibuixa sense pensar el que està fent, que moltes il·lustracions són aïllades, com les de la petita exposició que segueix a continuació, però que també ha fet alguns videoclips i animacions per a sèries de dibuixos animats. Visiteu les vinyetes, gags, jocs visuals o digueu-li com vulgueu que hi té penjats, a banda de les recomanacions de còmics, cinema, música i llibres que li agraden.









Un dels comentaris a Un glop de blog em porta a aquesta altra bitàcola, L'altra meitat, la de l'autoanomenat Caçador d'instant, que hi publica il·lustracions i imatges, aquestes últimes sense dir si són seves o són peces capturades, però on hi trobo aquest formidable exemple d'art al carrer.


4 comentaris:

Jordi Sabaté ha dit...

jeje, que bé! jo també vaig veure un glop de blog a la vanguardia i vaig pensar en fer-lo surtir aquí, veus que bé... vaig riure molt amb una imatge d'un extraterrestre dient "yo antes era traterrestre". Si no recordo malament aquest susipop feia un fanzine que se'n fotia de l'escena indie quan jo anava a la universitat, genial.

Jordi Sabaté ha dit...

Circulo primigenio!!! ara ho he trobat! igual encara en tinc algun... de fet aquest tio es el mateix que dibuixa al rock de lux!

malcombowie ha dit...

M'has donat més pistes per anar-lo seguint perquè el paio és... bo. Jo m'he RSS-jat el seu blog perquè tinc curiositat per la seva obra.
Salut!

Andrea Valverde ha dit...

Si eh, té molt bona pinta!

sälutacions cordials