28/3/09

the Chi-Lites Vs. the Jam

Aquest post juga a ser el que, en definitiva, la secció versus havia de servir des d'un bon començament, un proposit per revisitar les fonts originals d'algunes cançons. Després de set posts em sembla que encara no haviem aconseguit.
Vaig descobrir 'Stoned out of my mind' gràcies al recopilatori de rareses 'Extras' de the Jam que vaig comprar un llunyà 1993, el primer any que voltava per barcelona com a estudiant Universitari. En una visita al Sony Mito per raons familiars vaig comprar aquest Cd i la cançó en qüestió és d'aquells pocs temes que m'han acompanyat d'alguna manera per sempre més. El tema compasat per Barbara Acklin i Eugene Record va ser publicat pels Jam en una edició limitada del single 'Beat Surrender' l'any 1982 i era una versió de The Chi-Lites que havien publicat aproximadament deu anys abans per primer cop. El tema tancava el disc homònim del grup i va ser el primer single extret del llarga durada.
Aquesta secció de vents i una producció de semblança disco amb les revolucions mal ajustades, sempre aconsegueix alegrar-me el dia.

The Chi-Lites - Stoned out of my mind [1972]:


The Jam - Stoned out of my mind [1982]: