21/2/08

mahna mahna!


Avui, navegant, he trobat aquest joia musical, una de les cançons més famoses de la historia de la televisió. Originalment va ser composada per l'italià Piero Umiliani als anys 60 per al documental suec Svezia, Inferno e Paradiso, però van ser The Muppets (o "Los Teleñecos") els que la van fer mundialment famosa al Ed Sullivan Show, el 30 de novembre de 1969. Una peça brillant, divertida i amb molta nostalgia.
No se per què, a mi també em fa recordar la 'Mirinda' (que, per cert, encara existeix)

Informació extreta del blog Ánarkast.

2 comentaris:

malcombowie ha dit...

El "Mahna Mahna" a l'Arnau potser l'agafa una mica tard, però quan erem petits (i encara no sabíem què podia significar la música per una persona) aquesta era una de les tonades més familiars per nosaltres. A mi em fa retrocedir als meus primers estius. I la Mirinda, guau!
Molt bé també el 'post' d'Scorsese, un geni fetitxe per la mateixa generació. Recordo perfectament el dia que vaig anar a veure la peli

kowalsky ha dit...

jeje, si a mi ja em queda lluny, imagina a l'arnau, però crec que aquesta melodia es d'aquelles poques que tothom ha sentit en algun moment -concient o inconcientment-, encara que sigui xiulada pel company d'ascenssor. Entre les quatre estacions i yesterday, amagada per allà al mig, entre neurones, queda.